!Everything is simple

یادگیری و ارتقا هیچ وقت پیچیده نیست!

!Everything is simple

یادگیری و ارتقا هیچ وقت پیچیده نیست!

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

کشور مشترک‌المنافع استرالیا

استرالیا


پرچم
 
شعار ملی: خدا نگهدار ملکه باد
سرود ملی: باشد تا استرالیای زیبا ترقی کند!






کشوری است توسعه یافته در نیمکره جنوبی. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال ۱۹۰۱ از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است، شهری که در آن مجلس کشور و خانهٔ فرماندار کل قرار دارد.سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ استرالیا هستند. این کشور دارای مرز خاکی با کشور دیگری نیست و دور آن را از شرق، اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیج در بر گرفته‌است. استرالیا همچنین سرزمین اصلیِ قارهٔ اقیانوسیه به شمار می‌آید که کوچک‌ترین قارهٔ دنیاست.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۶
Icy Life





آفریقا
یا اِفریقا سومین قاره پهناور جهان پس از آسیا و آمریکا است. با مساحتی حدود ۳۰٬۲۲۱٬۵۳۲ کیلومتر مربع ۲۰٫۳٪ از مجموع خشکی‌های زمین را در بر می‌گیرد.آفریقا با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت (طبق آمار ۲۰۰۵) حدود یک هفتم از جمعیت جهان را در خود جای داده‌است.آفریقا در دو سوی خط استوا قرار گرفته و نواحی اقلیمی متعددی را در بر می‌گیرد؛در مرکز آفریقا (نزدیک استوا) نیمی از سال بارانی می‌باشد که دارای هوای گرم و مرطوب است و جنگل‌های زیبایی را پدیدمی‌آورد که عمری بیشتر از یک نیم سال ندارد چرا که بعد از این فصل بارانی، گرمایی سخت و طاقت فرسا تمام منطقه را فرا می‌گیرد و هیچ جانوری طاقت آن را ندارد و پس مدتی آن جنگل‌ها به بیابانی خشک و بی آب و علف تبدیل می‌شود. (نیمه دیگر سال گرم و خشک است که در مجموع طبیعتی ۲ فصل را پدیدمی‌آورد) بر اساس بیشترین برآوردها، آفریقا کلاً شامل بیش از هزار زبان می‌باشد، برخی این رقم را تا بیش از دوهزار تخمین زده‌اند آفریقایی‌ها گسترۀ وسیعی از اعتقادات مذهبی را عرضه می‌کنند ضمن آن که مسیحیت و اسلام رایج ترین آنها هستند. تقریباً، ٪۳/۴۶ کل آفریقایی‌ها مسیحی و ٪۵/۴۰ آنها را مسلمانان تشکیل می‌دهند. حدود ٪۸/۱۱ آفریقایی‌ها عمدتاً پیرو مذاهب آفریقایی بومی می‌باشند. تعداد اندکی از آفریقایی‌ها هندو هستند، یا دارای اعتقاداتی از سنت یهودی می‌باشند.

آفریقا 54 کشور دارد:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۱:۰۴
Icy Life

قارۀ اروپا بعد از اقیانوسیه دومین قارۀ کوچک جهان است و کوه های آرال اروپا را از آسیا جدا میکنند.



مساحت اروپا حدود ۱۰ میلیون کیلومتر مربع است و بیش از ۷۳۰ میلیون نفر جمعیت دارد که یازده درصد از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند. با وجود مساحت نسبتاً کم خود، اروپا پس از آسیا دومین قاره جهان از نظر تراکم جمعیت است. اروپا به دلیل قرار گرفتن در منطقهٔ معتدل شمالی به قاره سبز معروف است. اروپا هم‌چنین جزایر بسیاری دارد که از جزایر بزرگ آن می‌توان به جزایر بریتانیا و ایسلند اشاره کرد. شماری از شهرهای مهم و تاریخی جهان ازجمله لندن، رم، مسکو، آتن، و برلین در اروپا قرار گرفته‌اند.آب‌وهوای آن نیز در کل معتدل است بیشتر مردم قاره اروپا سفیدپوست هستند و درصد بالای آن‌ها به زبان‌های هند و اروپایی سخن می‌گویند.

اروپا 47 کشور دارد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۳
Icy Life
شاید خیلی ها مثل من عاشق جغرافیا و جهان باشن اما گشتن و جمع آوری اطلاعات از سایتای دیگه براشون وقت گیر باشه.
امروز میخوام اول از کرۀ زمین شروع کنم.
قبل از هر چیز فایل zip زیر رو دانلود کنید و یه نگاه به نقشه ها بندازید.


مساحت کرۀ زمین 510 میلیون کیلومتر هست.
برای اون هایی که هنوز چیزی دربارۀ قاره ها نمیدونن بگم که: کلا 6 تا قاره وجود داره که از این شش تا، آسیا بزرگ ترین قاره، سمت شرق هست، اروپا سمت غربِ آسیا هست و به اون چسبیده، که بعضی دانشمندا لقب اوراسیا رو به این دو تا قارۀ به هم چسبیده دادن. سمت چپ، یا غربِ نقشه آمریکا هست. قسمت شمالی، آمریکای شمالی و قسمت جنوبی، آمریکای جنوبی.آفریقا در جنوب اروپاست و استرالیا، هم یک قاره و هم یک کشور مستقله. آخرین قاره جنوبگان (در اطراف قطب جنوب) هست که کم جمعیت ترین و سرد ترین قاره در جنوب هست.

اسم انگلیسی قاره ها: Asia (آسیا) , Africa (آفریقا) , North America ( آمریکای شمالی) , South America (آمریکای جنوبی) , Australia (استرالیا) , Antarctica ( جنوبگان ) .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۹:۱۶
Icy Life
قارۀ آسیا، قاره ایه که ما توش زندگی می کنیم و شناختنش ممکنه خیلی کمک کننده باشه؛ حتی برای اطلاعات عمومی.



قارۀ آسیا با مساحت ۴۴٬۵۷۹٬۰۰۰ کیلومترمربع (۱۷٬۲۱۲٬۰۰۰ مایل‌مربع) بزرگترین و پرجمعیت ترین قارۀ جهان است. 60% جمعیت کرۀ زمین در آسیا زندگی میکنند. این قاره ۸٫۷٪ از مساحت سطح زمین و ۳۰٪ از مساحت خشکی‌های کرۀ زمین را در بر می‌گیرد.

کوه‌های اورال، دریای خزر، دریای سیاه و دریای آزوف آسیا را از اروپا جدا می‌نمایند، مرز بین آسیا و آفریقا کانال سوئز است و تنگۀ برینگ آمریکای شمالی را از این قاره جدا می‌سازد. آسیا در بین دو اقیانوس منجمد شمالی و هند قرار دارد. بلندترین قلهٔ جهان اورست به ارتفاع ۸٬۸۴۸ متر و گودترین دریاچه‌ای دنیا آمور به عمق ۱٬۶۲۰ متر نیز در قاره آسیا قرار دارند.

۴٫۳ قاره آسیا را کوه‌های بلند و تپه‌ها تشکیل می‌دهند، بلندترین رشته‌کوه‌های این قاره عبارتند از هیمالیا، قراقروم، پامیر، تیانشان، هندوکش، قفقاز بزرگ، و آلتایی. هم‌چنین رشته‌کوه نسبتاً کوچک‌تری در این قاره واقع بوده که مهم‌ترین آنها را رشته‌کوه‌های تبت، ایران، ارمنستان و آسیای صغیر تشکیل می‌دهند. قاره آسیا در کنار اروپا می‌باشد. بیشتر جمعیت آسیا را چین و هند تشکیل می‌دهد. فلات‌های آسیا از غرب به شرق عبارت‌اند از آناتولی ایران تبت و مغولستان.

آسیا 49 کشور مستقل و همچنان مستعمرۀ پرتغال و انگلیس را دارد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۷:۴۰
Icy Life
مهمترین جزء ارتباط با شخصی دیگر سلام است! سلام به فرانسوی میشود: Bonjour

یک دختر .............  a girl .................... une fille
یک پسر ............. a boy .................. un garçon
یک زنلیست نقطه ای ............... a woman .............. une femme
یک مرد ............. a man ................. un homme

توضیح : در زبان فرانسوی "یک" برای مؤنث و مذکر فرق میکند. در زبان فارسی این موضوع وجود ندارد اما آن هایی که عربی بلدند متوجه این موضوع خواهند شد. "یک" دختر و "یک" زن. یک در این جا چون برای مؤنث است "une" نامیده میشود. "یک" پسر و "یک" مرد، یک در این جا "un" نامیده میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۴۲
Icy Life
برای کسایی که دنبال یک زبان جدید برای یاد گیری هستن، زبانی با الفبای انگلیسی و زبان کشوری با جمعیت بیش از 67 میلیون نفر، یکی از بهترین گزینه هاست.
در یادگیری یک زبان مهم ترین بخش، تلفظه، نه فقط برای حرف زدن، بلکه برای فهمیدن. پس قبل از هر چیزی روی تلفظ کار کنید؛ حتی اگه وقت گیر باشه.اول برنامه متن به گفتار رو برای سیستمتون - ( اندروید یا ویندوز ) - دانلود کنید و بعد الفبا رو بخوانید.

متن به گفتار فرانسوی برای ویندوز (27.5 مگ)

متن به گفتار برای اندروید ( 10 مگ )

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۹
Icy Life

! In the name of GOD


امروز و توی این پست قرار نیست حرفی از سنگ رزتای معروف بزنم! اون هایی که به دنبال یادگیری زبان های جدید هستن حتما با این برنامه از قبل آشنایی دارن و لازم نیست که دیگه این پست رو تا آخرش برن اما اون هایی که مثل خود قبلاً ام (!) خیلی از وقتشون رو صرف گشتن تو سایتای مختلف و جمع کردن کلمات و حروف الفای زبان مورد علاقشون کردن بهتره که بگم این برنامه اونقدر دقیق و همه چی تمومه که از خیلی از زبانکده ها بهتر عمل میکنه! این برنامه مختص زبان خاصی نیست و جهانیه. یعنی به روش تصاویر آموزش میده. آموزش صحیح تلفظ، Vocabulary, Writing, Speaking و Grammar. رزتا استون به تنهایی 124 مگابایت هستش و زبان ها رو باید به صورت سطحی و جدا دانلود کنید که هر سطح حدود 300 مگابایت هستش. و یا میتونید بخرید که هر زبان تقریبا 20000 تومان هستش. من برای اون هایی که دسترسی به محیط ویندوز ندارن و رزتا استون رو نمیتونن نصب کنن، حروف الفبا و طرز صحیح تلفظ اون ها رو میذارم. و پاسخ گوی اون هایی هستم که در نصب و اضافه کردن زبان به رزتا استون مشکل دارن.

 دانلود Rosetta Stone


موفق باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۹
Icy Life